Inderes-træf - Hyggelig aften i godt selskab

Jeg spurgte i Kaffestuen om foreløbig interesse for en aften for Inderes-forumbrugere. Der var nok interesserede brugere til, at det ville give mening at arrangere et sådant arrangement.

Hvornår og hvor?

Jeg foreslog juli som tidspunkt, da jeg er på ferie der. Vi diskuterer et mere præcist tidspunkt i denne tråd lidt senere. Det er endnu ikke værd at liste dage, der passer dig, da der under alle omstændigheder vil blive afholdt en afstemning om sagen senere. Arrangementet finder sted i Helsinki centrum.

Hvad?

Først kunne vi diskutere aftenens agenda, altså hvad vi skal lave. Vil du spise, eller bare på en terrasse? Jeg tænkte også på at arrangere noget investeringsrelateret program, men ingen panik. Hovedpunktet på programmet bliver snak og sjov.

Skal man opgive anonymiteten?

Hver deltager kan forblive så anonym, som de ønsker. Man kan oplyse sit eget navn eller sit forum-brugernavn. For min skyld kan enhver klæde sig ud i en karnevalsmaske og en affaldssæk, hvis de ønsker det, men det kan gøre det lidt sværere at nyde mad og drikke.

Til sidst

Hvad angår valg af restaurant/terrasse, så synes jeg, at prisniveauet bør holdes moderat. På den måde er arrangementet så inkluderende som muligt, og ingen behøver at udeblive på grund af økonomiske årsager.

Man kan stadig tilmelde sig separat i denne tråd. På den måde kender jeg deltagerantallet, og desuden plejer det at interessere andre at se deltagerne.

Velkommen til alle!

Aftenens program:

• spisning på Woolshed kl. 16:30 (Töölönlahdenkatu 3B)
  • i forbindelse med spisningen vil der være en lille let quiz, hvor der er præmier til de bedst præsterende
  • vi flytter til terrassen på Kampin Teerenpeli kl. 19:00 (Olavinkatu 2)
112 Synes om

Jeg er foreløbigt med. Det bliver bekræftet, når der stemmes om datoen, da jeg først går på ferie omkring midten af juli.

8 Synes om

Hvis det bare passer med dagen og jeg har fri fra arbejde, er jeg helt sikkert med!

@KalleH, sæt endelig mit navn på listen.

7 Synes om

Interesseret, hvis tidsplanen ellers passer.

4 Synes om

Hertil ville et Tallinn-krydstogt passe perfekt. Her ville mange nok smide facaden… og det ville i hvert fald ikke stå og falde med prisniveauet :smiley:

Med en Inderes-stofpose i tax-free butikken, så lærer man hurtigt at genkende forum-medlemmerne :wink:

Et fristende arrangement, men jeg kan ikke bruge en eneste af mine besøgsdage i Finland denne sommer. Forhåbentlig får projektet vind i sejlene og bliver måske også arrangeret i fremtiden.

Godt kastet ud i det under alle omstændigheder @JHeiskanen

18 Synes om

Jeg er helt sikkert interesseret, hvis bare dagen passer.

4 Synes om

Når jeg er kommet mig over mine tømmermænd, kan jeg begynde at tænke på idéer til et venue. Helt sikkert med.

14 Synes om

Jeg er også helt sikkert med, så længe der ikke lige kommer noget i vejen.

10 Synes om

Ja, det samme her, jeg er interesseret i at deltage!

8 Synes om

Jeg kan være med, hvis tidspunktet passer!! :innocent:

16 Synes om

Begivenheden interesserer også her :slight_smile:

4 Synes om

God idé, og jeg er helt sikkert på pletten, hvis jeg bare kan komme! Som sted måske et sted, hvor man valgfrit kan spise, men hvor man også bare kan snuppe en drink eller en kaffe el.lign… Vejret i Finland er altid uforudsigeligt, så det er nok en god idé med mulighed for at være indendørs? Holiday og The Cock er nok de første, jeg kommer i tanke om… Teatteri også. Der er vist blevet holdt nogle meetups på Roskapankki også, men man kan ikke få mad der. Harju 8 i Kallio er også super! Café Birgitta er rigtig hyggelig og sikkert også velegnet til sådan noget her.

Bring it on!

7 Synes om

Jeg er interesseret i at deltage!

3 Synes om

Ja, bestemt interesseret! Jeg kan dog ikke love noget i forhold til tidsplanen :slight_smile:

3 Synes om

Jeg kan måske ikke komme, men det lyder rigtig godt.

Hvis jeg har ferie og ikke har noget obligatorisk program lige på det tidspunkt, og der er tid nok omkring det, så ville jeg være interesseret i at komme, :slight_smile:

Jeg kan så fortælle om mine købs- og salgsplaner dér som en kontraindikator. :cowboy_hat_face:

Tak @JHeiskanen! :pray:

10 Synes om

Kunne være interesseret, det afhænger selvfølgelig af tid og sted.

3 Synes om

Jeg er interesseret i at deltage, det afhænger af tidsplanen.

Og jeg skal også lige følge tråden lidt endnu for at se, hvem af forumets millionportefølje-ejere der ikke dukker op, så jeg ved, hvis brugernavn jeg skal ”låne” til den aften :smiley:.

16 Synes om

Foreløbigt med, håber det passer ind i min tidsplan.

3 Synes om

Muligvis med. Hvis vejret er godt, kunne Elites terrasse i Töölö for eksempel være en god mulighed. Der er plads til, at selv en ret stor gruppe kan sidde og brede sig, og man kan også få mad indenfor, hvis man har lyst. Bordreservation er heller ikke nødvendig.

6 Synes om

Hej,

Lige ved siden af Helsingfors centrum findes der efter min mening en ret rimeligt prissat pub, Sköne på adressen Kanavaranta 7 D, Helsingfors. Der er som regel ikke den store trængsel, og det er nemt at finde plads til selv en større gruppe uden forudgående reservation. Øllet er koldt og af god kvalitet, prisen er middel, og for at være i området omkring Helsingfors centrum er det endda til den billige side.

Men ja, jeg er med, hvis jeg ikke er på ferie (juli).

11 Synes om