Jag måste kommentera detta. Kortet slår definitivt inte Apple och Google Pay i snabbhet. Jag känner dig inte, och jag vet inte hur väl du behärskar mobilbetalningar. Mobile Pay är en mycket sämre mobilbetalningsupplevelse än Apple eller Google Pay, så där vinner kortet nog. Jag hoppas att du faktiskt har provat hur mobilbetalningar är som bäst, om du också använder dina egna erfarenheter i ditt investeringsbeslut. Dina egna erfarenheter är inte alls en dålig sak, men i så fall måste du jämföra med den bästa upplevelsen.
Min ståndpunkt i detta fall är alltså att det kommer att förbli en nischprodukt, särskilt om konsumenten måste betala något extra för det.