Jeg har med interesse fulgt diskussionerne på forummet, tak til alle for et diskussionsforum af høj kvalitet. Diskussionen er dog mere stille, når det drejer sig om udenlandske aktier. Jeg ville gerne følge kvalitetsdiskussioner om disse også, og det ville være interessant at vide, om brugerne her har andre (især engelsksprogede) kvalitetsfora, som de følger.
Jeg har selv konstateret, at Seeking Alphas kommentarfelt tidligere har haft nogle gode bemærkninger relateret til aktier, men dette er ikke rigtig et diskussionsforum, men snarere et kommentarfelt til analyser. Disse kan man selvfølgelig efterhånden næsten ikke læse uden et betalt abonnement, hvilket jeg naturligvis ikke har. Seeking Alphas analyser kan i øvrigt læses uden betalt abonnement ved at slå java-understøttelse fra i browseren
. (f.eks. ved at kopiere linket fra en browser med java til en anden, hvor java er slået fra). Diskussionerne kan man dog ikke se i så fald.
Yahoo Finances diskussioner kan til gengæld ikke karakteriseres som værende af høj kvalitet.
Gode tips modtages med taknemmelighed.