I Redi har alt altid været i god stand, og mange andre Tokmanni-butikker i hovedstadsregionen burde tage ved lære af dette. Redi har så enorme forretningslokaler og virkelig høje huslejer, så salget skal også bare buldre derudaf. I Sello i Espoo har der altid været godt med kunder, når jeg har besøgt det, og i juli i Hanko og Tammisaari var parkeringspladserne altid helt fyldte.
På en eller anden måde, baseret på disse oplevelser og generelt, virker det som om, at Q3-salget kan have klaret sig godt og endda bedre end sidste år. Min største frygt var rettet mod Dollarstore, og selv det gik bedre end mine egne forventninger i Q2.
Og så steg Tokka til at blive den største position i den finske portefølje. Jeg fik samlet meget mere op fra niveauerne 8.4 - 8.7, end det oprindeligt var meningen. På grund af dette har jeg allerede solgt en del fra, lidt under tvang. Dem, der tager hurtige gevinster hjem, og short-sælgere lader ikke kursen stige, selvom der købes egne aktier hver dag. Det er i hvert fald, hvad jeg selv gætter på. Vi må se, hvor kursen ender med at lande.
Tak for den gode diskussion i tråden. Dette er min anden besked til hele Inderes-forummet. Den første var for et øjeblik siden, og den var også i denne tråd. Hvor skulle den ellers være?