Investeringsforums flaggediskussion og gennemgang af flagninger

Der tales også meget om reglerne her, men jeg må ofte undre mig over, hvor mange der egentlig har læst dem.
https://keskustelut.inderes.fi/t/sijoitusfoorumin-saannot-faq-guidelines/5?u=ljkangas

Punkt II i reglerne synes ofte at blive glemt. Og derudover gives der endda en særskilt opfordring:

At gentage den samme ting med one-liners og decideret tomgang tilfører ikke diskussionen nogen merværdi, uanset hvor sagligt det end er præsenteret. Jeg tror, at dette punkt i reglerne er blevet overset af mange af dem, der klager over rapporteringer. Jeg tror ikke, at spørgsmålet ved rapporteringer handler om forskellige holdninger, men derimod blot om disse forumregler. Indlæg uden indhold er jo blot spild af tid for alle på et kvalitetsforum.

14 Synes om