Om egna preferenser och önskemål gällande utbildningsförvaltningen/läroplanen kan du öppna en tråd här (där kommenterade jag också i de senaste inläggen tanken att alla i tur och ordning berättar vad just jag tycker är viktigt att lära ut/lära sig. Jag argumenterar också gärna där för varför skidåkning och annan fysisk aktivitet är mycket rimlig tidsanvändning för tonåringar, varför inte också för oss äldre).