Panoro Energy - Hej, vi borer olie fra Afrika!

Dagens opdatering tyder på, at det seneste år har været ganske solidt. Overskudsudlodningen og udsigterne (uspecificerede) er også lovende.

Hvad tænker I om Panoros evne til at skabe afkast til aktionærerne i 2026? Hvad er jeres mening om afrikansk olie i den nuværende verdenssituation? Selv tænker jeg håbefuldt, at dette giver oliesikkerhed til Europa (også PNOR) i en situation, hvor forskellige globale blokke hamstrer olie med henblik på selvforsyning. Europas egne ressourcer (ekskl. Rusland) er vist utilstrækkelige, så hvad angår olie, bliver vi nødt til at dække behovet fra andre blokke – til en premium-pris?

6 Synes om