Examensarbete: kort enkät

Hej,
Jag skriver min examensarbete vid Häme yrkeshögskola om ämnet: Small Cap-investering som en del av småinvesterarens investeringsstrategi. (Svaren på enkäten är välkomna och önskas även från personer som inte investerar i Small Cap-bolag.) Det tar cirka 3–5 minuter att svara och respondenten kommer att få högst 18 frågor. Antalet frågor beror på respondentens svar.

Forskningsmaterialet och resultaten behandlas konfidentiellt och används endast i mitt examensarbete. Enkäten genomförs anonymt. De slutliga forskningsresultaten rapporteras på ett sådant sätt att svaren inte kan kopplas till enskilda respondenter.
Du kan svara på enkäten via denna länk:
https://link.webropolsurveys.com/S/C0D632548F4C8482

Opinnäytetyö kysely

Tack för ditt deltagande i förväg!

22 gillningar

Tack för den sakliga introduktionen, sådana svarar jag gärna på när någon ens på en allmän nivå bemödar sig att berätta vilken typ av examensarbete det handlar om.

Jag vill dock påpeka att jag fick 19 frågor att svara på. Som svar använde jag mindre än 3 minuter. :zany_face:

12 gillningar

Tack redan nu till alla som svarat! Jag har fått fler svar än jag kunnat förvänta mig. :pray:
Enkäten stänger imorgon, så det finns fortfarande tid att svara fram tills dess. :blush:

5 gillningar

Jag skulle ha investerat i precis 11 år. Jag kommer inte vidare härifrån. =(

image

1 gillning

Tydligen har det blivit ett stavfel där… Det borde naturligtvis stå 11 år eller mer.

Ovanligt tydlig enkät. Lätt för en enkel människa att svara på.

1 gillning