Forummet har regler, som findes her, men vores Forum har ikke samlede brugsanvisninger på ét sted, så jeg tænkte langsomt at begynde at samle dem.
Jeg har ikke tid eller evner til at lave nogle superflotte vejledninger, men jeg tænkte at samle nogle instruktioner her, så det bliver mere behageligt for brugerne at bruge Forummet. Ved hjælp af vejledningerne sparer vi skribentens tid og læsernes nerver, desuden bliver trådene mere overskuelige, og antallet af flagninger vil også falde. Ved behov vil vi fra tid til anden minde om disse vejledninger, og hvis nogen spørger, hvordan man gør noget, kan man direkte linke til eller henvise til vejledningerne.
Formålet med dette startindlæg er at samle en form for liste, hvor alle vejledningerne kan findes. Dette projekt er kun lige startet, så vi vil løbende gøre det smartere og pænere. Derudover laver vi indhold, når tiden tillader det, og flytter nogle gamle vejledninger til denne tråd. Jeg vil gøre mere reklame for denne vejledningstråd, når der er flere instruktioner, og de er bedre finpudset. ![]()
Liste over vejledninger
- Svar på et indlæg, der er i en anden tråd + citering af et andet indlæg
- Redigering af indlæg
- Skift af adgangskode
- Skift af brugernavn
- Ændring af profiloplysninger
- Svar på en andens indlæg og brug af funktionerne i bunden af indlægget
- Funktioner til skrivning af indlæg / ikoner i svarfeltet
- Sletning af Inderes-konto og opsigelse af Premium-abonnement
- Oprettelse af en afstemning
(vejledninger lagt ud 6.8.)