Sådan skrev jeg for eksempel i begyndelsen af juni. Og kursen er jo dér nu.
Og sådan skrev jeg for eksempel i maj.
@L_Dabio Efter min egen mening er mit synspunkt og min objektivitet helt i tråd med, hvordan jeg tidligere har skrevet, uanset hvor stor min position er på et givet tidspunkt.
Tommelfingerregel: Vær kritisk, når kursen stikker af opad, og mindre kritisk, når kursen er faldet.
Edit: No worries @L_Dabio , jeg tog det ikke ilde op, selvom jeg sikkert skrev i en forsvarlig tone. Jeg har lyst til at tilføje til mine tidligere indlæg, at jeg stadig har store bekymringer vedrørende bæredygtigheden af opførelsen af datacentre. Jeg frygter et pengeproblem, eller mere præcist sagt, jeg tvivler på, at hyperscalers bliver nødt til at trække sig væk fra investeringer i højere grad. Jeg håber, jeg tager fejl, men under alle omstændigheder begynder Nokias kurs at være på et niveau, hvor jeg mener, at man bør bære denne risiko.
Det er grunden til, at jeg skar kraftigt ned på mit brug af forummet, da jeg ikke rigtig kunne læse det længere, fordi jeg følte, at (sund) fornuft og kritisk sans forsvandt fra analyserne i takt med Nokias kursniveau. Det er ikke ligegyldigt, om man overvejer fornuften i en investering med en multiplikator på eksempelvis 20x eller 40x.