Kotipizza Group -ketju

Päällimmäinen fiilis täälläkin on lievä harmitus, jota preemio tosin lieventää ihan kivasti. Ikinä ei pitäisi ihastua tiettyyn osakkeeseen, mutta pakko myöntää, että Kotipizza on päässyt vähän pintaa syvemmälle. Erityisesti Social Burgerin kasvua on ollut mielenkiintoista seurata. Toivottavasti pääsee hyvään kotiin :disappointed_relieved:

1 tykkäys