Sandt nok. Den ekstraordinære generalforsamling i juni og især Kones Q2/Q3-regnskaber vil give analytikere og investorer den nødvendige yderligere information. Aktien og risiciene bliver nu prissat på ny, men jeg vil tro, at det største salgspres fra de institutionelle investorer i det mindste er midlertidigt ovre efter den kommende uge. Vil støtteniveauet for aktien derefter ligge på 50-51 euro, hvilket jeg selv tror på, selvom vi kortvarigt kan komme endnu længere ned.
1 Synes om