Er du forumets meme-mester, der har vÊret nÞdt til at leve under flaggernes tyranni? ForstÄr udbytte-boomerne ikke dine ironiske meta-zoomer investeringsmemes? Nu har du ogsÄ din egen trÄd, hvor du kan poste alle slags investeringsmemes, der er i overensstemmelse med forumets regler og Änd. Vi hÄber pÄ memes af hÞj kvalitet, men alle niveauer af memetikere er velkomne!
70 Synes om
63 Synes om
SjĂŠlden Stokka-Harvia fĂŠllesmeme fra begyndelsen af 2022 af @K.Harvia
37 Synes om
Var der ikke allerede en som denne:
17 Synes om
Legenden fortĂŠller, at Inderesâ (Inderes) Mestarien Lounge (Champions Lounge) er mindst lige sĂ„ svĂŠr at finde.
25 Synes om
Hvor meget aktier er der i portefĂžljen?

Hehehe

37 Synes om






Til folket hvad det Ăžnsker.
![]()

43 Synes om

nÄ, her er det!
46 Synes om
3kk +29 %.
Redigering: Det gik ikke i fÞrste forsÞg. SvÊrt omrÄde, dette IT.
Redigering2: Jeg vil nu understrege, at dette er den nye tids raket-emoji. SĂ„ der ikke er nogen tvivl. ![]()
24 Synes om

















