Karibu
26 Februari 2022 10:52
1
Jag gör en egen tråd om detta, annars drunknar det i mängden. Om administrationen kunde fästa den, vore det bra. Kom ihåg att bedragare är i omlopp. Donera endast via kända organisationer.
Så här kan du stödja Ukraina i Finland genom matinköp eller insamlingar https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f1866762-9684-4555-a9e8-63c2c80f020c
Inderes foruminsamling till Röda Korsets katastroffond Autetaan yhdessä
77 gillningar
Vi har redan den insamling som öppnades tidigare för Röda Korsets katastroffond:
Perusta oma nettikeräys, tee toivosta tottaDigikerääjänä olet mukana auttamassa Suomessa ja maailmalla. Pyydä läheisiäsi osoittamaan esimerkiksi synttäri-, hää- tai valmistujaislahjasi sinulle tärkeään kohteeseen, tai järjestä haastekeräys hyvän...
Och till på köpet är vi listettor:
75 gillningar
Självklart har jag deltagit! Alla är välkomna!
31 gillningar
Deltagit. Lämnade helgens öl på butikshyllan. Mycket bättre känsla av detta.
36 gillningar
xlat
26 Februari 2022 13:12
5
Jag deltog definitivt. Det är fantastiskt att forumet har en “egen” insamling så man kan se hur mycket vi får ihop tillsammans!
27 gillningar
Samma här, jag har deltagit. Kul att samhället är med en bra sak igen
21 gillningar
Jag fäste tråden för hela forumet. Var och en kan bocka bort den om de vill. Och jag lade till länken till Röda Korsets insamling i startmeddelandet.
48 gillningar
viljo
26 Februari 2022 16:26
9
Med! Lägg till fler tecken 20
20 gillningar
Mycket bra! 100 euro donerades. Behovet i Ukraina är större än mitt.
27 gillningar
Tack Karibu för länken till välgörenhetsinsamlingen. Det var lätt att delta via den
26 gillningar
Bra sätt att delta, jag är med!
23 gillningar
Samsu
26 Februari 2022 18:10
13
Har du redan donerat, vad händer nu?
Gilla det här inlägget senast söndag kväll så lägger jag till en extra euro till insamlingen för din skull.
117 gillningar
En liten insats har gjorts.
19 gillningar
Zemi
26 Februari 2022 18:41
15
Jag deltog också i Röda Korsets insamling via en annan väg, eftersom jag inte märkte att Inderis hade en insamling igång. Varje euro kommer säkert att behövas.
19 gillningar
Jag drog också mitt strå till stacken via Inderes.
17 gillningar
Noobie
26 Februari 2022 19:53
17
Jag har också lagt till en pott här, jag hoppas att så många som möjligt deltar. Vi har säkert alla råd med åtminstone en liten insats?
22 gillningar
Japp, insamlingen går bra!
Ödmjuk begäran:
Ni som har synlighet på sociala medier och/eller annanstans, det skulle vara trevligt om ni “marknadsförde” denna insamling för Indes diskussionsforum.
@Pohjolan_Eka hade åtminstone redan delat detta på Twitter.
Tack till alla donatorer och “marknadsförare” av insamlingen!
40 gillningar