Humanitär hjälp till Ukraina - Här kan du delta

Jag gör en egen tråd om detta, annars drunknar det i mängden. Om administrationen kunde fästa den, vore det bra. Kom ihåg att bedragare är i omlopp. Donera endast via kända organisationer.

Så här kan du stödja Ukraina i Finland genom matinköp eller insamlingar https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f1866762-9684-4555-a9e8-63c2c80f020c

Inderes foruminsamling till Röda Korsets katastroffond Autetaan yhdessä

77 gillningar

Vi har redan den insamling som öppnades tidigare för Röda Korsets katastroffond:

Och till på köpet är vi listettor:

75 gillningar

Självklart har jag deltagit! Alla är välkomna!

31 gillningar

Deltagit. Lämnade helgens öl på butikshyllan. Mycket bättre känsla av detta.

36 gillningar

Jag deltog definitivt. Det är fantastiskt att forumet har en “egen” insamling så man kan se hur mycket vi får ihop tillsammans!

27 gillningar

Samma här, jag har deltagit. Kul att samhället är med en bra sak igen :+1:

21 gillningar

Jag fäste tråden för hela forumet. Var och en kan bocka bort den om de vill. Och jag lade till länken till Röda Korsets insamling i startmeddelandet. :slight_smile:

48 gillningar

Med! Lägg till fler tecken 20

20 gillningar

Mycket bra! 100 euro donerades. Behovet i Ukraina är större än mitt.

27 gillningar

Tack Karibu för länken till välgörenhetsinsamlingen. Det var lätt att delta via den :slight_smile:

26 gillningar

Bra sätt att delta, jag är med!

23 gillningar

Har du redan donerat, vad händer nu?

Gilla det här inlägget senast söndag kväll så lägger jag till en extra euro till insamlingen för din skull.

117 gillningar

En liten insats har gjorts.

19 gillningar

Jag deltog också i Röda Korsets insamling via en annan väg, eftersom jag inte märkte att Inderis hade en insamling igång. Varje euro kommer säkert att behövas.

19 gillningar

Jag drog också mitt strå till stacken via Inderes.

17 gillningar

Jag har också lagt till en pott här, jag hoppas att så många som möjligt deltar. Vi har säkert alla råd med åtminstone en liten insats?

22 gillningar

Engagerad i att hjälpa

18 gillningar

Jag är med :peace_symbol: :ukraine: :peace_symbol: Tack till forummedlemmarna som gör det möjligt att göra gott genom att investera :growing_heart:

16 gillningar

Japp, insamlingen går bra! :heart:

Ödmjuk begäran:
Ni som har synlighet på sociala medier och/eller annanstans, det skulle vara trevligt om ni “marknadsförde” denna insamling för Indes diskussionsforum. @Pohjolan_Eka hade åtminstone redan delat detta på Twitter.

Tack till alla donatorer och “marknadsförare” av insamlingen! :blue_heart:

40 gillningar