Humanitær hjælp til Ukraine - Her kan du deltage

Jeg laver en egen tråd om dette, ellers drukner det i mængden. Hvis administrationen kunne fastgøre den, ville det være godt. Husk, at der er svindlere i omløb. Doner kun via kendte organisationer.

Sådan kan man i Finland støtte Ukraine med madindkøb eller pengeindsamlinger https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f1866762-9684-4555-a9e8-63c2c80f020c

Inderes-forumets indsamling til Røde Kors’ katastrofefond Autetaan yhdessä

77 Synes om

Vi har den tidligere åbnede indsamling i gang til Røde Kors’ katastrofefond:

Og vi er endda øverst på listen:

75 Synes om

Deltog, selvfølgelig! Alle med!

31 Synes om

Deltog. Efterlod weekendøllene på hylden i butikken. Jeg har det meget bedre med dette.

36 Synes om

Jeg deltog selvfølgelig. Det er fantastisk, når forummet har sin “egen” indsamling, så man kan se, hvor meget vi kan samle ind sammen!

27 Synes om

Samme her, har deltaget. Fantastisk at fællesskabet igen er på den gode sag :+1:

21 Synes om

Jeg har fastgjort tråden til hele forummet. Alle kan fjerne den, hvis de ønsker. Og jeg tilføjede et link fra startbeskeden til Røde Kors’ indsamling. :slight_smile:

48 Synes om

Også med! 20 tegn mere

20 Synes om

Fantastisk! 100 euro doneret. Behovet i Ukraine er større end mit.

27 Synes om

Tak Karibu for linket til velgørenhedsindsamlingen. Det var nemt at deltage derigennem :slight_smile:

26 Synes om

En god måde at deltage på, jeg er med!

23 Synes om

Har du doneret endnu, hvad så?

Synes godt om dette indlæg senest søndag aften, så lægger jeg en ekstra euro til indsamlingen på dine vegne.

117 Synes om

Et lille bidrag er givet.

19 Synes om

Jeg deltog også i Røde Kors’ indsamling ad en anden vej, da jeg ikke lagde mærke til, at Inderis havde en indsamling i gang. Hver en euro vil helt sikkert gå til et godt formål.

19 Synes om

Jeg bidrog også via Inderes.

17 Synes om

Har også smidt penge i puljen herfra, håber så mange som muligt deltager. Vi har vel alle råd til at give et lille bidrag?

22 Synes om

Deltaget i at hjælpe

18 Synes om

Jeg er med :peace_symbol: :ukraine: :peace_symbol: Tak til forummedlemmerne, som gør det muligt at gøre godt gennem investering :growing_heart:

16 Synes om

Nå, indsamlingen skrider godt fremad! :heart:

En ydmyg anmodning:
Jer, der har synlighed på sociale medier og/eller andre steder, ville det være rart, hvis I ville “promovere” denne indsamling for Indes diskussionsforum. @Pohjolan_Eka havde i hvert fald allerede delt dette på Twitter.

Tak til alle donorer og “promotorer” af indsamlingen! :blue_heart:

40 Synes om