Balder - Er det tid til ejendomsaktier?

Jeg har fulgt Balderia ud af øjenkrogen, bl.a. fordi de også har ejendomme i Finland. Men her støder jeg på det samme som i alle andre ejendomsinvesteringsselskaber, nemlig at der ikke er tilstrækkelig gennemsigtighed. Jeg tvivler ikke på, at Erik Selin er kompetent inden for sit felt, men det ville kræve et enormt arbejde og ekspertise at få tilstrækkelig klarhed over virksomhedens ejendomsinvesteringer og deres forventede afkast. I sidste ende handler det om, at man investerer i Erik Selin som person og som aktør inden for ejendomsbranchen. Han formår i hvert fald at overbevise bankerne, og det er også en færdighed.

3 Synes om