Finanschefen gjorde sig av med alla sina aktier i ett svep för ca 600 000 euro, efter att ha konstaterat för bara en månad sedan angående andra “insynspersoners” försäljningar att han inte planerar att sälja själv utan snarare önskade att han ägde fler aktier. Jag ser inte många realistiska scenarier där en medelålders man med ett välbetalt jobb plötsligt behöver en halv miljon euro mer än sina kraftigt undervärderade aktier, så jag tog fasta på hinten.
Att finanschefen hänger på communityns Discord-server och berättar sagor är förstås i mångas ögon redan i sig en röd flagga ![]()