Admicom afholdt i dag et pre-silent-opkald forud for den stille periode, og det ser ud til, at optagelsen allerede er gjort tilgængelig for alle.
Jeg har også skrevet en kort kommentar baseret på begivenheden:
Admicom afholdt i dag et pre-silent-opkald forud for den stille periode, og det ser ud til, at optagelsen allerede er gjort tilgængelig for alle.
Jeg har også skrevet en kort kommentar baseret på begivenheden:
Jeg faldt over et interessant indlæg om SaaS-virksomheder fra et venturekapitalist-perspektiv.
Alle disse 5 punkter berører, så vidt jeg kan se, også Admicom på et eller andet niveau.
Der er også mange andre interessante ting i teksten, varm anbefaling!
Efter Attes gode deling er her endnu et fremragende indlæg om emnet fra @Omavaraisuushaaste Esa Juntunen.
Inden vi går til sagen, en påmindelse om, at teksten ikke er ren mavefornemmelse fra en investor, da jeg i mit daglige arbejde har arbejdet i omkring et årti primært med SaaS-software, både som ekspert og som leder af store projekter, uanset om det drejede sig om ERP, CRM, robotteknologi eller AI-tjenester.
Det var hurtigt, udskiftningen har været voldsom den seneste måned eller mere: Admicom Oyj:n omien osakkeiden osto-ohjelma on päättynyt | Kauppalehti
Så er det bare at komme i gang med et nyt program, når man kan få det “billigt”
.