Hej
Jag har inte granskat kvartalsrapporten ännu, men jag tror att tillväxten kommer att öka betydligt när medvetenheten ökar och folk vet hur bekväm produkten är och hur enkelt det är att lägga till säkerhet till 2FA-inloggningar.
Lite utanför huvudämnet, men jag har använt YubiKey 5-Series säkerhetsnycklar A- och C-USB i knappt ett år och jag kan ärligt rekommendera dem för säker 2FA-inloggning.
Den där A-portens flärp är något större, 45 mm lång, med touch-igenkänning i mitten, och den mindre C-USB är bara 28 mm lång och har touch-igenkänning på kanterna. Den används med lösenord och/eller touch-igenkänning, ett snabbt extra säkerhetslager för säker 2FA-inloggning.
Inte billig men den är väldigt bra och snabb, en nyckel har två olika nycklar, vid ibruktagandet skapas antingen en eller två olika nycklar (2 platser i nyckelns interna minne) med hjälp av hanteringsprogramvaran, jag förklarar inte mer men jag berömmer den eftersom det är en bra produkt och jag använder den dagligen. Och den är verkligen hållbar, till exempel som nyckelring i fickan konstant och bryr sig inte om något.
Kompatibel med bl.a. Google, Windows, Facebook, Amazon osv. Works With YubiKey Catalog