Yubico AB – Verdens nummer et inden for sikkerhedsnøgler

Hej

Jeg har ikke gennemgået kvartalsrapporten endnu, men jeg tror, at der stadig vil være betydelig vækst, når bevidstheden øges, og folk ved, hvor praktisk produktet er, og hvor nemt det er at tilføje sikkerhed til 2FA-login.

Lidt uden for hovedemnet, men jeg har selv brugt YubiKey 5-Series sikkerhedsnøgler (A- og C-USB) i knap et år, og jeg kan ærligt anbefale dem til sikker 2-FA-login.

Den der med A-porten er lidt større, 45 mm lang, med touch-sensor i midten, og den mindre C-USB er kun 28 mm lang og har touch-sensorer i kanterne. Den bruges med adgangskode og/eller touch-sensor, et hurtigt ekstra sikkerhedslag til sikker 2FA-login.
Ikke billig, men den er rigtig god og hurtig. Én nøgle indeholder to forskellige nøgler; under opsætningen oprettes enten en eller to forskellige nøgler (2 pladser i nøglens interne hukommelse) med administrationssoftwaren. Jeg vil ikke forklare mere, men jeg roser den, da det er et godt produkt, og jeg bruger den dagligt. Og den er virkelig holdbar, f.eks. som nøglering i lommen konstant, og den tager ikke skade af noget.

Kompatibel med bl.a. Google, Windows, Facebook, Amazon osv. Works With YubiKey Catalog

2 Synes om