Råvarer & naturressourcer - Økonomiens primære sektor

Kobber er et af mine evige yndlingsemner; jeg sneg det endda ind som tema i “Alokas haastattelee” (Alokas interviewer)-tråden :smiley:

Og naturligvis har jeg også dyrket emnet i Metso-tråden og, så vidt jeg husker, i et par andre tråde også. :sweat_smile: Det ville være spændende at spille på kobber eller drage fordel af det, ligesom med mine andre yndlingstemaer – jeg ville bare hverken kunne investere i det eller time det. Uran var et andet spændende område, men det har jeg delt mindre om. :smiley: Jeg ved ikke, hvad jeg skal stole på, og hvad jeg ikke skal – se bare min portefølje. Alt det, jeg følger tættest, og hvor jeg har lagt mine penge, har stort set været dårlige sager. Og på den anden side er mine bedst performende investeringer dem, jeg har mest held i sprøjten med, men størstedelen af dem har også været, hvad de nu har været. :smiley:

Nogle har endda spurgt mig, hvorfor jeg ikke investerer i det, jeg taler mest om (live) eller skriver om (i chats). :smiley: Nebius er nok den af mine aktier, der er mest kobber-relateret, og selv den er ikke rigtig sådan én.

3 Synes om