Modulight sijoituskohteena

Iceye kerännyt yli miljardin rahoituksen. Onkohan kellään tietoa, että onko tällä hetkellä minkäänlaista yhteistyötä modun kanssa. Ainakin aikaisemmin ollut jonkinlaista.

Kerrotko lisää mitä on ollut? Minulla on ainakin mennyt tällainen kuvio täysin ohi.

4 tykkäystä

Modulight on toimittanut lasereita ja optisia ratkaisuja iceyen satelliitteihin.

Saisiko jotain virallista dokumentaatiota väitteelle?

1 tykkäys

Laitatko ihan oikeat linkit lähteisiin? Tämä vaikuttaa vahvasti AI:n hallusinaatiolta. Kannattaa käyttää tervettä lähdekriittisyyttä.

Ei mulla mitään tuon parempaa ole tähän hätään. Eikä ollut niin vakava asia, kunhan vain pohdiskelin, että olisiko modulla jotain saumaa iceyen kanssa tehdä yhteistyötä.

Noh, minä olen kyllä tästä toista mieltä. Tuollainen teksti (edit. alkuperäinen viesti/kuva liputettu, tämä kommenttini koski kuvakaappausta joka oli tekoälyn tekstiä ilman promptia) ilman virallista lähdettä on kyllä todella harhaanjohtava. Vaikuttaa jopa siltä, että tuo prompti AI:lle on tehty tarkoitushakuisesti. Toivottavasti tällainen toiminta ei täällä yleisty ja kukaan ei tee sijoituspäätöksiä tämän perusteella.

21 tykkäystä

Modulight viennin edistämismatkalla hyvässä seurassa

5 tykkäystä