Kuros Biosciences AG

Bekræftelse af kursmål for Em.:

Kilde: News by Dow Jones Newswires on TradingView, 2026-07-08 — DJN_DN20260708000641_20260708000642:0

Jeg læste lidt op på Berenberg, som gav købsanbefalingen, og det virker til at være et stort analysehus, der har godt styr på medtech.

Dagens volumen var ca. 2,5 x 30 dages gennemsnit. Det bliver interessant at følge volumen de kommende dage og uger for at se, om en større kapitalforvalter bare købte en stor bunke i dag, eller om interessen fortsætter.

Den ovennævnte og refererede CMD-præsentation er her også i videoformat: https://edge.media-server.com/mmc/go/KurosCapitalMarketDay2026/. Kan anbefales! Kuro’s ledelse, især CEO’en, optræder altid meget overbevisende, og deres kommunikationsmateriale er generelt af høj kvalitet. Det får mig til at tro, at de også er gode til salgsarbejdet. De gæstende læger er også gode formidlere; denne gang var det en ekspert inden for fod- og ankelområdet (“foot & ankle”), den underholdende og åbenlyst respekterede brite Dr. Andrew Goldberg, hvis præsentation gav mig følelsen af, at dette segment meget vel kan vokse til at blive en betydelig del af Kuro’s forretning. CEO’en bremsede lidt forventningerne i Q&A’en ved at nævne, at der bliver brugt mindre materiale til ankler end til rygsøjler :slight_smile:

Vedrørende investeringer: CFO nævnte, at produktionen i Holland er tilstrækkelig frem til 2027, og naturligvis koster udvidelsen i USA, som er i gang lige nu, mange penge. Det er svært at vide, hvordan markedet vil reagere på 2026-regnskaberne, og hvor hurtigt blikket rettes mod 2028 og frem. Kursreaktionen efter CMD var på omkring -15% på en uge, så markedet har tydeligvis vurderet de kortsigtede effekter af investeringerne kritisk, og den gentagne guidance om >35% vækst i omsætningen var nok heller ikke helt, hvad man havde håbet på (Q1/26 var +51% år-til-år). “Under-promise & over-perform”? Hvis man bare vidste det :man_shrugging:

1 Synes om

Kuros Biosciences kursmål sat til CHF 33,00 af UBS

1 Synes om