Kryptovalutornas kurs

Här kan varje kryptoälskare förfäras och jubla över förändringarna i kryptovalutornas kurser :coin:

16 gillningar

Superraket crypto.com coin. Snart 0,8 € brutet.

9 gillningar

Det är lite irriterande, jag trodde att den inte längre kunde stiga när FB metas hype sjönk lite.

Jag var säker på att max 3 USD skulle ligga kvar och jag sålde allt för 2,6-3 USD.

4 gillningar

Den håller emot strömmen bra https://www.coingecko.com/en/coins/gala :ok_hand: :slightly_smiling_face:

4 gillningar

Både CRO och VVS har haft en stadigt fin uppgång i några dagar nu. Och när man dessutom har båda i en LP-farm, så växer även kassan lite på samma gång. Hur länge kan man hoppas att det fortsätter så här?

2 gillningar

Båda tänkte jag behålla längre, men farmen vill jag gärna avveckla om det blir turbulens. Balansen mellan mynten blir skev om den ena sjunker och den andra stiger.

1 gillning

Curve DAO är förresten en räddare för en ganska björnaktig dag :grinning_face: Den är förresten fortfarande en sleeper, TVL är dubbelt så stor som Uniswap, men Uniswap har 6 gånger högre marknadsvärde.

4 gillningar

Små skillnader: för ett par veckor sedan med samma belopp:
CRO1D3L (Crypto.com 3x long) och
SHIB1D5L (Shiba Inu 5x long) från Hotbit.
Crypto +735% och Shiba -96%

7 gillningar

Det här är också trevligt – det finns bra vinster, oavsett om du är lång eller kort på SAND :thinking:

5 gillningar

Pimpeli pom :grin:…+42% lyckades den fortfarande sparka upp under detta dygn… Tills jag sålde dem för en stund :face_with_hand_over_mouth:… Nu är fiskespöet ute så jag kan komma tillbaka :rocket: på tåget

4 gillningar

kuva

De verkar ha blivit entusiastiska över att köpa bröd för att fira USA:s Thanksgiving :smiley:

5 gillningar

Både CRO och VVS har varit i en jämnt otrevlig nedgång i flera timmar. (När man har båda två tillsammans i ett LP-farm, så ökar ens pott åtminstone lite samtidigt). Hur länge kan man frukta att detta fortsätter så här?

Vi fick uppleva en ATH/nästan 1 USD dipp.

Jag hade funderat på att vi skulle gå igenom 1 USD på första försöket, och jag hade fel… nu en nedgång på -20%. Intressant att se vart resan fortsätter.

Man måste alltid lära sig, så:
a) Crypto.coms hastighet uppåt testades
b) ATH-kollisionen och den magiska gränsen på 1 USD orsakade en dipp på första flygningen, vars storlek vi förhoppningsvis snart vet
c) Nästa gång vi stiger mot månen kommer vi redan ha erfarenhet och kunna försöka förutsäga rörelserna
d) Nu får vi se hur snabbt pengarna strömmar tillbaka för att köpa dippen
e) Nu är det ett utmärkt tillfälle att köpa mer eller för sent ankomna att sänka sitt snittpris

Jag är fortfarande positivt inställd till en upprepning av raketresan nästa vecka, om vi inte faller för djupt ner i jorden.

6 gillningar

Det är bara bra att detta kursrally lugnade ner sig lite, åtminstone tillfälligt. Jag tror också att uppgången fortsätter, med tanke på det goda momentum som har byggts upp under de senaste veckorna tack vare nyheterna.
Jag har också spekulerat i en möjlig julkalender från Crypto.com, då börsen (exchange) lanseras i USA den 25 december. Skulle det kunna vara en “huvuddagslucka” och andra dagar något mindre? Ur marknadsföringssynpunkt skulle detta vara ett utmärkt tillfälle att öka intresset och hypen.
Alltså, bryt igenom 1 $ och in i en ny storleksklass :rocket:

1 gillning

Historien är ingen garanti för framtiden och minns du det gamla så får du en pinne i ögat, men ändå :grinning:

https://twitter.com/WatcherGuru/status/1463895356148629509?s=20

8 gillningar

Vad missade jag? Jag vaknade av att telefonen larmade om priset när alla mina kryptovalutor föll med -10%?

En snabb sökning på nyheter hittade ingenting, men det borde finnas en förklaring till något sådant?

2 gillningar

Black (Red) Friday, någon ny influensavariant i Afrika och börserna dyker. Kryptovalutorna följer med i marschen.

6 gillningar

Qanx-listningen går nog igenom :joy::joy:

https://www.gate.io/startup/314

Allt kan hända imorgon…

2 gillningar

Årets första rally i min kryptoportfölj – Fuse bestämde sig sedan för att skjuta i höjden :rocket:

5 gillningar

En bra timing för denna kryptoröra, när 15% redan har smält från min crypto.com-pant som jag köpte för två dagar sedan. Visst, i kryptovärlden är detta små fluktuationer, men det är irriterande att börja i en sådan situation. Jag får köpa mer när -90% är i tabellen för CRO:s del.

Jag borde köpa mat för 17 500 € från Sokkar så att denna räkning också är betald. Makaroner och annan torrmat för långvarig förvaring.

20 gillningar