Tämä on kyllä mielenkiintoinen nosto. Olen ihan samaa mieltä, että kuparin tarjontapuoli on muuttumassa eri tavoin entistä haastavammaksi, mikä mielestäni tukee pitkällä aikavälillä Metson tuotteiden ja palveluiden kysyntää.
Olen ymmärtänyt, että kuparin louhinta vaikeutuu kupariesiintymien laadun heiketessä, mistä Metson kaltainen toimija toki rakenteellisesti hyötyy. Tämä taas tarkoittaa käytännössä sitä, että saman kuparimäärän tuottamiseen pitää käsitellä enemmän kiveä ja hallita monimutkai…
Kiitos Timo vastauksestasi!
Ja mitä tulee näihin kysymyksiisi…
En ole tämän alan syväosaaja, mutta jos saa toivoa, niin Metsolta voisi tästä asiasta kysyä seikkaperäisemmin ja kartoittaa, millaisia kilpailuetuja tai hyödynnettäviä patentteja tähän olisi? Eli toisin sanoen ymmärtää vähän paremmin, mikä on Metson rooli ja etumatka kiertotalouteen kääntyvässä maailmassa. Olen siinä ymmärryksessä, että erityisesti tuolla entisen Outotecin teknologiasalkussakin näitä olisi.
… niin jos saisin yhtiöstä jonkun haastateltavaksi Alokas haastattelee -ketjuun, niin voisin kysyä näitä erinomaisia kysymyksiäsi häneltä. Jos saan onnistumaan tässä lähiaikoina.
Mukavan rauhallista sunnuntaita kaikille!
6 tykkäystä