Inderes Oyj - "Virksomheden tilhører alle"

Jeg vil gerne, uofficielt, stille op til nominerings- og vederlagsudvalget, hvis ingen har noget imod det :slight_smile:

@JHeiskanen til punkt to har jeg et simpelt svar fra min side: Jeg varetager embedet med den seriøsitet, som Inderes-fællesskabet kræver, hvilket betyder, at jeg afsætter præcis den tid, jeg vurderer er bedst for fællesskabet og virksomheden – selvfølgelig gives der ikke nedadgående fleksibilitet, men snarere opadgående, hvad angår tidsforbrug. Selvom jeg ikke har tidligere erfaring med denne type aktivitet, vil jeg alligevel hævde, at jeg er en hurtig elev, hvis det er nødvendigt, og min evne til at tilpasse mig nye omgivelser og situationer er, især hvad angår mine passioner (som bl.a. inkluderer Inderes’ aktiviteter i alle dens former), efter min mening på et godt niveau. Jeg har været medlem af Inderes-fællesskabet siden 2017, og jeg mener derfor, at forudsætningerne for at varetage embedet er særligt gode, især set fra Inderes’ kultur og langsigtede mål :relieved:

104 Synes om