Jeg mener, at det på dette tidspunkt i historien ville være en god idé at flytte short-diskussionen til andre tråde, da de ikke har noget at gøre med denne Hyzon-historie, og efter min forståelse er disse egentlige tråde dog beregnet til at være et samlet billede af investeringsobjektet med mere fokus på løbende, langsigtet opfølgning.
Jeg forstår kortfristet trading og de tekniske aspekter samt short-siden, men disse er dog så kortfristede ting, at de timer, dag eller uge senere muligvis ikke længere har noget at gøre med investeringscasen. Det er nu allerede set i dette tilfælde, at shorts kommer og går hver dag, og de bringer faktisk ikke noget særligt væsentligt til virksomhedens succes eller drift på lang sigt (et shortangreb var og er en sag for sig). Tradere får naturligvis deres udbytte af disse.
Dette skal ikke tages personligt af nogen, jeg mener, at det nu kunne være tid til at bevæge sig ud af dagtrading i denne tråd. Vi har dog følgende tråde, hvortil disse også ville passe:
Redigering. dette betyder naturligvis ikke, at man slet ikke må dele den tekniske side her, der kan også være en god begrundelse for det nogle gange, men disse kan også nemt linkes ved f.eks. at nævne denne tråd i andre tråde.