Heikkilä&Vilén Show Osa 59 julkaistiin 20.11.2020, tasan neljä vuotta sitten. Siinä käsiteltiin leikkimielisesti Helsingin pörssin mahdollisia kymmenkertaistujia 5 vuoden ajanjaksolla. Tämä sijoittajan lotto sattui ajankohdallisesti erittäin huonoon saumaan yrittää löytää tenbaggeri, koska OMX Helsinki PI 20.11.2020 oli 10 500 pistettä ja on nyt 9 500. Nyt tuosta jaksosta on kulunut 4 vuotta ja on mielenkiintoista tarkastella yhtiöiden tilannetta tällä hetkellä.
Molemmat on videolla varmoja että tenbaggereitä tulee ko. ajanjaksolla Hesulissa olemaan. Mutta, mutta markkina on ollut kyseisellä ajanjaksolla niin huono, ettei kymmenkertaistujia taida tulla. Onhan tässä tietty vielä vuosi aikaa…
Tämä oli hyvä jakso, mutta pahoin pelkään, että “uusintajaksoa” tuskin tulee. Kun tämä video julkaistiin, tässä jaksossa mainitut osakkeet nousivat paikoitellen 50-100%. Tässä esimerkisi Heeroksen kurssigraafi, josta näkee näppärästi minkälaisen efektin tämä jakso sai aikaan.
Tämä tosin julkaistiin villinä nollakorkoaikana, jota voi vain kyynel poskella muistella nykyisessä Hesulin kurimuksessa…
Tutkiskeluni perusteella kovin nousija Hesulissa 5 vuoden ajanjaksolla on Wärtsilä n. + 260%. Bittium oli hyvä poiminta, jaetulla sijalla 2 Nextimin kanssa (n. + 230%) Tenbäggereitä ei Hesulissa tullut jos en ole missannut jotain myytyä yhtiötä.
Hyvää settiä siihen asti, kunnes todettiin ettei uutta listaa tehdä.
Nyt olisi toivonut pelisilmää, kaikki kansa juuri tätä odotti. Ehkei Heikkilä saa sellaisella spekuloida, joten toivoa sopii, että jakso toteutetaan esim Vernerin kanssa.
Mä luulen, että mun kannattaa veikkailla ennemmin ostokohteita kun tenbäggereitä
Btw, tehtiin vuonna miekka ja kivi @Mikael_Rautanen kanssa podi ostokohteista ja laitettiin omat kenokupungit sillon sisään. Tähän vois kanssa ottaa recapin jossain vaiheessa
Ostokohteiden podi varmaankin tämä vuodelta 2019, jossa veikkaukset yhtiöistä Qt, eQ, Revenio Group, Avidly, Digia, Citycon, Heeros, Nixu, Remedy. En avaa enempää vaan odottelen uutta läpikäyntiä.