Elisa - 5G:n vanavedessä?

Olen myymässä loputkin Elisan kuluttajamyynnin huonouden takia.

6 tykkäystä

Elisaa pidettiin pitkään yhtenä Helsingin pörssin vakaimmista ja jopa turvasatamaksikin sitä on luonnehdittu. Onko laatuleima kuitenkin ottanut pienen särön kylkeensä viime aikoina ja millaista kasvua on lupa odottaa jatkossa? Entä miten vuosikaudet alisuorittaneesta Teliasta onkin kuoriutunut todellinen haastaja Elisalle? Pohdittiin tätä tänään @Joni_Gronqvist kanssa videolla.

Aiheet:
00:00 Aloitus
00:22 Hintakilpailu markkinalla
04:00 Elisan kasvu jäänyt piippuun
06:10 Datakeskuksista ei vielä vetoapua Elisalle
07:55 Elisan osakkeen suhteen varovaisempi näkemys
10:13 Teliasta kuoriutumassa vakaampi ja fokusoituneempi yhtiö
15:31 Telian arvostus hiertää edelleen
16:35 Teleoperaattorimarkkinan ykkönen

15 tykkäystä

Tämä on nyt käynnissä oleva laajempi hintakampanja Moin asiakkaille:

Identtisiä tarjouksia on siis mennyt suurelle joukolle kuluttajia.

12 tykkäystä

Itse justiinsa tein saman Telian osalta.
3-4h asiakaspalvelussa
3 päivää netti poikki
0 pahoittelua
Suoranaista kettuilua omalle naamalle.
Yrittivät tyrkyttää maksullista asiakaspalvelua heidän tunaroinnin takia.
Sain tuon 3-4h taistelun jälkeen 3.57€ hyvityksen palvelun puuttumisesta.

13 tykkäystä

Mielellään tarttuisin tähän, mutta ei kyllä ole itselleni tullut, vaikka Moin asiakas olen.

Sen saa kun soittaa asiakaspalveluun tai pistää chatissa viestiä. Ilmeisesti myös tuon avausmaksun saa pois, kun vaan sitä kysyy (puhelimessa). Itselläkään ei näkynyt moista tarjousta, mutta kysymällä ei ainakaan häviä mitään! Tarjous taitaa olla 21.7 voimassa, mitä toista foorumia luin.

2 tykkäystä

Nämä tämmöset kyllä varmaan kuuluisi johonkin toiseen ketjuun kuin yhtiiöketjuun mutta koska en nyt tähän hätään keksi mihin ja en osaa puhelimella vastata toiseen ketjuun niin laitan nyt tähän perään. Laitoin numeron siirron MOIlle menemään niin sain kyllä aika paljon kehnomman Winback tarjouksen ja vieläpä vain 12kk ajaksi :thinking:

6 tykkäystä