https://investor.dlocal.com/
dLocal nimittää Pedro Arntin yhteis-toimitusjohtajaksi Sebastián Kanovichin rinnalle
MONTEVIDEO, Uruguay, 15. elokuuta 2023 (GLOBE NEWSWIRE) – DLocal Limited (”dLocal,” ”Yhtiö,” ”me,” ”meitä,” ja ”meidän”) (Nasdaq: DLO), teknologiakeskeinen maksualusta, joka mahdollistaa globaalien yrityskauppiaiden yhdistymisen miljardien kuluttajiin kehittyvillä markkinoilla, ilmoitti tänään, että Pedro Arnt on nimitetty yhtiön yhteis-toimitusjohtajaksi ja hallituksen jäseneksi välittömästi, toimimaan yhteis-toimitusjohtajana Sebastián Kanovichin rinnalla.
Herra Arntilla on laaja johtamiskokemus teknologiasektorilta ja pörssiyhtiön johtajana, vietettyään yli 25 vuotta operatiivisissa tehtävissä, strategiassa ja rahoituksessa, mukaan lukien viimeisimpänä talousjohtajana (Chief Financial Officer) viimeiset kaksitoista vuotta Mercado Librellä, joka on yksi suurimmista teknologiayhtiöistä, jolla on toimintaa kehittyvillä markkinoilla.
Herra Arnt ja herra Kanovich muodostavat poikkeuksellisen kumppanuuden, yhdistäen erittäin toisiaan täydentävät johtamis- ja osaamistaidot. Herra Arnt tuo mukanaan laajan kokemuksensa menestyksekkäiden, korkean suorituskyvyn teknologiavetoisten organisaatioiden skaalaamisesta. Herra Kanovich tuo merkittävää kaupallista, teknologia- ja maksuosaamista sekä poikkeukselliset toteutuskyvyt. Herra Kanovich, dLocalin avainosakkaana ja yhteis-toimitusjohtajana, yhdessä herra Arntin kanssa, yhteis-toimitusjohtajana, ovat sitoutuneet yhteisesti hyödyntämään dLocalin edessä olevia valtavia mahdollisuuksia.
Herra Kanovich kommentoi: ”Olen iloinen voidessani toivottaa Pedron tervetulleeksi yhteis-toimitusjohtajaksi. Meillä on edessämme valtava mahdollisuus, ja olen varma, että Pedro ja minä ohjaamme dLocalin seuraavaa lukua, kun jatkamme suunnitelmamme toteuttamista pitkäaikaisen arvon tuottamiseksi kauppiaillemme, kuluttajillemme ja kumppaneillemme. Avainosakkaana ja perustajajäsenenä olen edelleen sitoutunut dLocalin tulevaan menestykseen.”
Herra Arnt lisäsi: ”Minulla on kunnia ja olen innoissani liittyessäni dLocalin yhteis-toimitusjohtajaksi. Yhtiön todistettu menestys asiakkaiden asettamisessa etusijalle, palvellen monia maailman suurimmista teknologiayhtiöistä ja yrityksistä lukuisilla nopeasti kasvavilla kehittyvillä markkinoilla, tarjoaa todella ainutlaatuisen liiketoimintamahdollisuuden. Olen varma, että yhdistämällä oman asiantuntemukseni, sekä toimijana, pörssiyhtiön johtajana että hallituksen jäsenenä, organisaatioiden suunnittelussa, rakentamisessa ja skaalaamisessa, Sebastianin ja hänen tiiminsä todistetun tuloksia tuottavan kokemuksen kanssa, dLocal asemoituu entistä paremmin saavuttamaan suuria asioita tulevaisuudessa.”
Eduardo Azar, dLocalin hallituksen puheenjohtaja (Chairman of the Board of Directors), totesi: “Olemme innoissamme, että Pedro liittyy tiimiin. Sebastianilla ja Pedrolla on syvällinen tietämys teknologiasta ja maksuista. Molemmilla on ollut erittäin menestyksekkäitä kokemuksia työskentelystä nopeasti kasvavissa yrityksissä kehittyvillä markkinoilla. Heidän yhdistetty johtajuutensa luo ainutlaatuisen mahdollisuuden tuottaa kestävää, pitkäaikaista arvoa osakkeenomistajillemme.”

"Tulosjulkistuksen jälkeisessä haastattelussa Arnt sanoi keskittyvänsä dLocalin maksualustan laajentamiseen pysyäkseen kehittyvien markkinoiden yritysasiakkaidensa tahdissa, torjuen ajatuksen, että yhtiö tarvitsisi suuren uudistuksen.
”Olen nähnyt skaalaa ja rakentanut skaalaa kuten harvat muut alueella, ja sitä toivon ensisijaisesti tuovani dLocaliin”, hän sanoi. ”Liiketoiminnan käännekohdalle ei ole tarvetta. Pikemminkin sanoisin, että hienosäätöä on tehtävä.”"