Erinomainen pidempi haastattelu. Tosiaan en itsekään usko tuotantokapasiteetin olevan juuri minkäänlainen haaste tällä hetkellä etenkään valimopuolen osalta sillä tasot historialliseen nähden on edelleen matalalla. Myös panostukset investointeihin osingonmaksun sijaan, sekä toimarin useat kommentit firman kyvykkyydestä toimittaa myös tulevaisuudessa kasvavia tilauksia luo varmuutta.
8 tykkäystä