Joo, hyvä haastattelu ja kiitos Rauli että otit esille kysymyksen siitä, miten nykyisiä resursseja voisi hyödyntää jatkossa liittyen laajempaan jakeluun, perustuen omiin tai kolmannen osapuolen tuotteisiin. Kasvua kun voi rakentaa monen asian varaan. Puntila ja Eriksen vaikuttavat olevan hyvä tiimi, he tekevät oikeita asioita.
3 tykkäystä