Rasittavaa kun käänteinen split ei tule oikein huomioiduksi. Mutta eihän tuon firman taipaleesta ole edelleenkään tulossa yhtään mitään.
1 tykkäys
Rasittavaa kun käänteinen split ei tule oikein huomioiduksi. Mutta eihän tuon firman taipaleesta ole edelleenkään tulossa yhtään mitään.