Tänään olisi ollut Spinnovan yhtiökokous, valitettavasti itseltä jäi nyt väliin, koska olin Tampereella NoHon vastaavassa. Ehkäpä joku paikalla ollut muutaman sanan rohkenee kirjoittaa meille, mitä puhuttiin. Mahdollisesti toimitusjohtajan katsaus saadaan myöhemmin nähtäväksi.
Strateginen arviointihan siellä taas on menossa, toukokuun lopussa olemme viisaampia. Uskoisin kuitenkin, että operatiivisesti tällä hetkellä kaikki säästökohteet käydään läpi, toivottavasti leikkuri ei kuitenkaan iske analyysin ostoon Inderesiltä, se olisi meille sijoittajille melkoinen karhunpalvelus.
Harmillisesti tietenkin tämä Tariffimiehen sekoilu tapahtui juuri nyt, pääomamarkkinoilta voi olla turha toivoa apua näin sekavassa tilanteessa. Kaikki lykkäävät investointejaan epävarmuuden lisääntyessä eikä prioriteettina ole ainakaan Spinnovan tapainen pieni yhtiö.
Surullista tämä on varsinkin Janne Poraselle ja Juha Salmelalle, jotka yrityksen perustivat, Woodspinin muutosneuvottelut(alasajo) ottavat varmasti koville. Itse en haikaile mahdollisesti menetettyjen rahojen perään, koska moneen kertaan olen jo sanonut, että riski oli yrittämisen arvoinen. Joka tapauksessa kassan lisäksi myös patenteilla on oltava jotakin arvoa eli odotellaan kaikessa rauhassa, mitä tulee.