Herlinien sijoitusyhtiöillä ei ole tapana lähteä ankkuriomistajiksi listautuviin yhtiöihin. Eivätkä varmasti olisi tähänkään lähteneet ilman vahvaa käsitystä kv. softamyynnin kasvun jatkumisesta oli se sitten Naton Defenceä tai jotakin muuta. Hyvä muistaa, että tällaisilla kasvollisilla ankkuriomistajjilla on ollut tietenkin listautumisesitettä parempi näkyvyys myös tuoteliiketoiminnan sisältöön ja ihan om aasta takaa analyysiresursseja mahdollisiin tuleviin lisenssitulokertymiin.
7 tykkäystä