Tervehdys! ![]()
Marianne toivotti jo kaikki tervetulleeksi seuraamaan Federal Reserven korkopäätös -tilaisuutta:

Nämä tilaisuudet ovat keränneet poikkeuksellisen suuren suosion, mikä on tehnyt sen, että Marianne on saanut hyviä kysymyksiä ja ketjuun on muutenkin tullut hyviä viestejä sekä linkkejä tilaisuuden aikana. ![]()
Jotta kaikilla olisi mukavaa ja tilaisuus olisi mahdollisimman selkeää seurata, niin nostan muutaman asian:
- Kahvihuoneelle voi laittaa kevyemmät jutut ja meemit. Inderesin kahvihuone (Osa 4)
- Tilaisuuden tienoilla ja aikana yhtiöiden kurssit tulevat todennäköisesti heittelemään, niin niitä voi ihmetellä täällä: Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju
- Täällä voi sitten päivitellä vähän isompia pörssien päiväliikkeitä: Pörssin päiväliikkeet ja korjaukset (Karhunpesä & Härkätaisteluareena)
Tämä ketju on mielestäni paras paikka seurata tilaisuutta, eli laittakaapa iltaa varten kotikisastudiot valmiiksi ja muistakaa popparit! ![]()