Tidewater Inc. - "Drill Baby Drill" råber Donald Trump

Tidevandet betyder – som bekendt – Månens og den langsomme brintbombes, dvs. Solens, tyngdekraft samt Jordens rotationsbevægelse, der forårsager en regelmæssig fald og stigning i havoverfladen. Solens tyngdekraft er cirka halvdelen af Månens tyngdekraft.

Selskabet ved navn Nousuvesi (Tidewater) mødte uventet et kraftigt lavvande i slutningen af 2024. Virksomhedens øverste ledelse solgte kraftigt ud af aktier i maj-juni 2024 i forventning om et fald. I december 2024 har et par af virksomhedens ledere igen købt aktier i deres firma for ca. 3 millioner USD. Firmaet har også købt og fortsætter med at købe egne aktier. Aktien er teknisk set i en interessant fase, og fundamentale forhold er bestemt ikke dårlige.

Tidewater 3.1.25

https://stockanalysis.com/stocks/tdw/financials/?p=quarterly

Man skal ikke glemme, at Donald ”Drill Baby Drill” Trump desuden kan hjælpe butikken, da den opererer inden for den netop nævnte energisektor. Selvom jeg med en usædvanlig stor likviditetspulje forventer et vist fald på det generelle marked i den nærmeste fremtid, og selvom jeg sjældent køber individuelle aktier nu om dage, trykkede jeg i går aftes på købsknappen for den første del af TDW, så at sige som en flot start på året.

Og som det er skik at sige, dette er på ingen måde en investeringsanbefaling, dette er ren underholdning. Lav dit hjemmearbejde.

14 Synes om

Jeg stødte på det samme i slutningen af året. Er bunden allerede bag os? Teknisk ser det ret godt ud.

1 Synes om