Nokian Panimo - missiona tehdä janosta nautinto

Eipä tarvinnut kauaa odotella. Vaikka kurssi ei nyt mihinkään raketoisi, niin ihan kiva että myyntilaidan yläpäädystä on sulatettu tuo massiivinen myyntitoimari pois.

@Karo_Hamalainen tekemä haastattelu oli hyvä ja toi tällaiselle yhtiötä ainakin omasta mielestään varsin aktiivisesti seuranneellekin sijoittajalle uutta tietoa.

Vaikka emme missään runonlausuntakilpailussa nyt olekaan, tapojeni mukaisesti kiinnitin huomiota sanojen lisäksi myös ilmaisutyyliin. Minun mielestäni toimari puhui entistä vahvemmin alkoholittoman oluen tuotannosta ja siten ajattelen, että alkoholinpoistolaitteistoon investoiminen voi hyvinkin olla lähiajan projekti. Tuotannon ylösajo toki vaatii sen oman aikansa, joten ihan lähihetken tuotelanseerauksista emme puhu.

Haastattelun teemojen ulkopuolelta veikkaan, että myös ne aurinkopaneelihankinnat voivat tulla vastaan ennakoitua nopeammin. Käsittääkseni niiden hyötysuhde on parantunut huimasti ja muuttuva lainsäädäntökin aiheuttaa omia paineita. Nokian Panimo taitaa toimia myös Elenian sähköjakelun piirissä, joka on tunnetusti tyyristä hommaa. Kannattavuuslaskelmat siis puhuvat investoinin puolesta enemmän kuin jos tehdas sijaitsisi vaikka Tampereen puolella.

11 tykkäystä