Ikke noget særligt, ja, disse lige klumper er ret populære hos ‘windbreakers’ (almindelige investorer), de er ikke alle robothandler, men man skal huske, at 80-90% er robothandel, men man kan selvfølgelig genkende, hvilke der ikke er helt normale, f.eks. 277 enheder handler
![]()
Jeg tror selv, at niveauet omkring 5,50 er nok for amerikanerne, hvilket betyder, at 50k 5,5 er næsten værdiløse, samtidig er der en lille mængde 6 puts, og en stor del af værdien forsvinder også fra 5 calls, tanken er, at 5 kræver for meget indsats, selvom en ‘windbreaker’ nu kan påvirke kursen med Helsinkis volumen (hvilket selvfølgelig er forbudt
), men i USA vil vi sandsynligvis se over 25 mio. aktier i dag, så man skulle tro, at der også er åbne muligheder.
Billedet er ret sjovt, selvfølgelig er der et markedssegment involveret, men det er bestemt ikke kun.
