Tänään julkaistu Q1/24 tulos vahvisti hyvin edellisen viestini. Osake pohjasi aika lailla päivälleen edellisen kirjoitukseni aikaan ja sieltä nyt yli 2,5 kertaistunut, mutta veikkaan, että aika hulppeasti matkaa vielä edessä jos homma jatkaa oikenemistaan.
11 tykkäystä