Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 4)

Oracle lähti tulokseen ATH ja vähän päälle

3 tykkäystä

9 tykkäystä

Joku tosiaan tiesi “jotain”

6 tykkäystä

Eikö tämä Novon kehitys käyrä muistuta Nestettä :face_with_peeking_eye: Nesteessä tapahtui käänne, pysyvä en tiedä, mutta mitäs tässä tapahtuu viime uutisten jälkeen…

17 tykkäystä

Sijoitusguru Sijoittaja-alokas perusti yhtiöketjun tuolla graafin alkupäässä. Alokas ei kommentoi, että ostiko hän itse tuolloin osaketta, mutta guru hän on.

26 tykkäystä

Palataan hieman tuohon aiempaan, kun Enovix tuli uudestaan vastaan, vaikka ei edes ollut tickeriä erityisesti seurannassa. Tuossa ei ainakaan dippiä kannattanut ostaa liian aikaisin sillä tuli uutinen “Enovix Announces Proposed $300 Million Offering of Convertible Senior Notes Due 2030”. Eli kaavion perusteella sijoituscase voi olla hankalaa pohjien ajoittamista samalla kun yrittää välttää diluutiota.

Oh shit. Mikäs Intellegolle iski? Tippu yli 10% hetkessä. Nyt vähän nousee.

Ilmeisesti Ruotsiin meno kiinnostaa markkinaa ja uskoa on. Hyviä esimerkkejä on ollut sen verran paljon viime vuosina (Inderes, Talenom, Kamux mitä näitä nyt on). En tiedä oliko osari nyt ihan näin hyvä :cowboy_hat_face:

Edittiä:

melkein +10%, nyt kyllä joku fomottaa ja pahasti. Mr. Market kyllä todella nautti uusista strategiapäivityksistä.

27 tykkäystä

Joku taisi purkaa positiotaan avaukseen. En löytänyt uutisia tuohon liittyen. Olisko teknisesti rikkonut avauksessa tuon viimeisen pohjan tason, pudonnut, ja siihen päälle laukaissut muutaman stopin.

Jos tuo n. 185 taso rikotaan niin mennään todennäköisesti huomattavasti alemmaksi. Ei tullut niin vahvaa rejektiota mitä oisin toivonut.

3 tykkäystä

Intellegosta : Nordnetin palstalla tiedettiin että avanzan foorumilla olisi huhuja liikkeellä parin johtajan lähdöstä. Niin tai näin, osake ei ehkä ikuisesti jaksa nelinkertaistua vuodessa….alaskin voidaan mennä….Kaikki haluavat olla ekoja sitten kun kelkka kääntyy, jos kääntyy. Jos kääntyy, niin vauhti voi olla nopeakin.

E: Gap filli olisi tuolla noin 162:ssa odottamassa, nyt ollaan vielä 190SEK kun hilijattain pomppasi nopeaan tahtiin 50%

4 tykkäystä

Jahas, se ois taas tämä päivä

14 tykkäystä

Foorumi tietoa, joku perus negailija Sven tekemässä juttua. Siis huhu vain joka saa sitten isot mittasuhteet.

Taitaa olla aika lisätä :grinning_face:

2 tykkäystä

Jumalavita ‘asuntojen Amazon’:lla on nyt odotukset korkealla :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kenenkähän pihalla Eric Jackson tänään seisoo

image

2 tykkäystä

On taas se aika vuodesta kun ketuttaa joka päivä avata oma salkku vain todetakseen että sehän kehittyy kuin rautanaulan maatuminen ja samaan aikaan kaikki ex. Omistukset (wärre, puuilo, bittium, neste (lähti 8 eurolla veks) tekee upeaa nousua ja Seppo painaa ooltaimhaikhia. Kyllä osakepoiminta osaakin olla mahtavaa. 4 vuotta lutkuttanut peukaloa paitsiossa ja jatkuu edelleen.

96 tykkäystä

Ihmetyttää miten Small cap 2000 indeksin parantunut veto ei ole tarttunut suomen small ja mid cap yhtiöihin (esim. Qt, Admicom, Revenio).

3 tykkäystä

Novon täydellisen luhistumisen voi kyllä hyvin rinnastaa Nesteen romahdukseen.

2 tykkäystä

Onneksi on kohtalotovereita. Ainakin minä ja @Sijoittaja-alokas . Muilla salkut näyttävät nakuttavan ath ja voittavan vähintään sp500 indeksin, joka päivä. Olen tullut siihen tulokseen, että olen yksinkertaisesti huono sijoittaja. :money_with_wings:

P.S. unohtakaa mitä sanoin, olen nero

P.P.S

Ööö

22 tykkäystä

Mielenkiintoinen viimeiset 20min tulossa. Uskaltaako shortit pitää lapun huomiseen. Tuleeko yhtiöltä tiedotetta jne.

Eikö johtotason henkilöiden lähtö jo itsessään ole pörssitiedotteen paikka? Jos siis näin on tapahtunut.

1 tykkäys

On tämä sijoittaminen kyllä ärsyttävä peli, ja kallis harrastus. Salkun kolmas iso laskija tälle tuloskaudelle. Pitäisi varmaan vain uskoa, että Indeksit on itseä varten. :sweat_smile:

32 tykkäystä