Duolingo on premarketissa yli 20 prosentin nousussa, hinta tällä hetkellä 415 dollaria.
Monet täällä pitävät Duolingoa osakkeena johon ei kannata rahojaan tärvätä. Itse olen täysin eri mieltä. Firma on velaton, rahaa on kassassa miljardi. Mikä tärkeintä vapaa kassavirta on jatkuvassa nousussa. Nyt FCF margin on vuoden ensimmäisen puoliskon aikana yli 39%. Päivittäisten käyttäjien määrä on kasvanut 40% year-to-year. Maksulliset sovellukset vetävät.
Itse olen hankkinut Duolingoa kolmeen otteeseen heinäkuun aikana keskihintaan 376 dollaria. Kivat voitot tulisi tänäänkin, mutta tarkoitus on myydä vasta kun osakkeen hinta alkaa vitosella, ja on lähempänä kuuttasataa kuin viittäsataa. Tämänhetkisillä spekseillä aivan mahdollista ensi vuoden aikana.
Tämä ei ole sijoitusneuvo, vaan oma mielipide Duolingon osakkeen arvosta.