Taitaa olla globaali rotaatio usateknoista muihin toimialoihin. Ja Suomessa kuten eri ketjuistakin näkee USAsta paluu Suomeen ja suomiindekseihin, joten tämä varmaan nostaa indeksejä.
Heiluva Norri:
![]()
Verkkiksen osake on ilahtunut tuoreista uutisista
![]()
Modu myös:
![]()

Tästä on kiva iloita, kun ihan itse poimin tämä salkkuuni alkuvuodesta.
Nexstim vähän etukenossa. Huomenna 2024H2-julkkari.

Niin, olisihan Nexstim ansainnut vähän enemmänkin hypeä tässä vuoden mittaan, mutta ongelmana lie että on Suomesta.

Porch osari taisi maistua markkinoille + 45%. Pahalainen kun mietti osarilottoa, no voitte kiittää minua, se olisi -45 % taulussa jos olisin osallistunut.
Vajaan 100 000 euron vaihdolla ![]()

Tesla putosi siunattujen listalta ainakin hetkellisesti.
Miks toi huhtamäki matelee alaspäin vaikka muuten Hesulissa ihan kiva päivä. Mennäänkö tossa vaan kiltisti jotain gäppiä sulkemaan vai mikä juttu?
Olen miettinyt samaa. Huhtamäellähän on paljon tuotantoa ja markkinaa Pohjois-Amerikassa, joten jos nyt markkina suhtautuu Pohjois-Amerikan mahdollisuuksiin ja inflaatioriskiin karsaasti, niin silloinhan Huhtamäkeenkin kannattaa suhtautua varovasti. Toisaalta tämä ei tunnu toimivan toisin päin, eli kun jenkeissä menee lujaa niin Huhtamäen kurssi mörnii kuten muutkin Helsingin osakkeet. Vai myydäänkö Huhtamäki-positioita vaan ulos kun on mielenkiintoisempiakin valintoja tarjolla.
$SNOW SNOWFLAKE-TULOS:
• EPS 0,30 dollaria, ylittäen odotukset (0,17 dollaria)
• Liikevaihto 986,8 miljoonaa dollaria, ylittäen odotukset (955,9 miljoonaa dollaria)
• Nettoliikevaihdon säilyttäminen (Net Revenue Retention) 126 %
• RPO 6,9 miljardia dollaria – kasvua 33 % vuodentakaisesta (YoY)
Q1-ohjeistus
• Tuotemyynti 958 miljoonaa dollaria – kasvua 23 % vuodentakaisesta (YoY)
SNOW laajentaa MSFT-kumppanuutta – integroi AZURE OPENAI:n CORTEX AI:hin turvallista yrityskäyttöä varten & MICROSOFT 365 COPILOT -integraatio
Postmarket ensireaktio tällä hetkellä +14%.
Ahdin määrää tahdin… ja MARA

Täs tulee osakekateus, ku mun salkku YTD on vain muutaman pinnan plussalla. ![]()

Täs ei mitään kummempia reaktioi ![]()

Foorumiveteraanimme Jarniksen viestissä on olennainen Nvidian tuloksesta.
Reaktio oli maltillisen positiivinen. ![]()

Sinulla on kevennys juuri samassa kohtaa kuin minulla…olihan se virhe(taas)![]()
Sama täällä, mutta ellei olisi keventänyt niin taulussa olisi -20%. Tämä on joku käänteinen inversio tms ![]()
![]()