Kempower - Mob

Jeg ville være endnu mere bullish. Brint kommer aldrig til at spille nogen rolle i vejtransport. Måske i skibe og fly, hvilket jeg også tvivler på.

TCO i forhold til diesel med el er allerede opnået i mange lande og i segmentet for tung transport, så det er bare et spørgsmål om, hvor hurtigt kurven bliver stejlere. Kempower ser det ske hurtigere end for personbiler.

For biler har Alpitronic i øjeblikket en fordel med deres boks takket være hurtig og nem installation, men det begynder også at aftage i år. Det bliver spændende at se, hvordan det går med HYC1000. På papiret er det på alle måder ringere end Kempowers system; de har erfaring med installationer i et par lande, mens Kempower har leveret deres i årevis over hele verden.

Så jeg ser Kempower stå stærkt inden for absolut alle områder af elektrificering.

Selv om Tesla sælger deres egne til andre, og kineserne er på vej, kan jeg på ingen måde se, at Kempower skulle afkaste mindre end indekset de næste fem år. Det vil sandsynligvis give et afkast, der er mange gange højere end indekset.

Brand, teknologi, ledelse, strategi – alt tyder på, at virksomheden er klar til det næste vækstspring.

8 Synes om