Ny trendende meme-skabelon klar til brug og test!

Ny trendende meme-skabelon klar til brug og test!

Inderesâ manuskriptforfattere er nu helt oppe at kĂžre, da statistik-troldmanden @Olli_Vilppo i det mĂžrkeste Ăžjeblik vender fuldstĂŠndig uventet tilbage til analysefabrikken for at redde ModelportefĂžljeteamets afkastkurve

âDen eneste, der pumper her, er migâ.

Neonode-analytiker er ved at fÄ en fuldstÊndig nedtur, nÄr markedet Äbner.

Sand historie.
The Trump administration spent the Labour Day holiday asserting its claim to be the most pro-worker government in US history. Economists say the figures are âcompletely, 100 per cent, made upâ.
Denne spÞg, der blev lavet for et Är siden, blev til en gentagende joke i dag.

Kan flyttes til Faron-trÄden

Aktiekursen er ogsÄ, hvad man betaler for den.
Uanset hvad man mÄtte mene om Neonode-sagen, sÄ gÄr Ärets investerings-tweet-pokal stÊrkt til Sverige.

Aktiekursen er ogsÄ, hvad man betaler for den.
Ak ja, hvis nogen skulle betale lidt for, at jeg ville tage sÄdan en ![]()
PĂ„ den anden side har man altid brug for nogle klude til bilreparationer ![]()
Husk portefÞljeteori, som det skete for mig⊠fÞrst investerede jeg klogt i lavprisindeksfonde i et stykke tid, sÄ kom kryptoer og Hyzon, lige nu er jeg i mit niende investeringsÄr og er i minus.

Undskyld, jeg kunne ikke modstÄ fristelsen ![]()
LĂŠkkede billeder fra familiealbummet.

Hvis opdragere havde vÊret ansvarlige, sÄ ville det jo vÊre gÄet sÄdan. Som barn var den fÞrste investeringsstrategi at kÞbe bÞrsnoterede selskaber, der var opfÞrt i papiravisen, baseret pÄ udbytteprocenten, og mÄlet var i sidste ende at tjene sÄ mange udbytter, at man slet ikke behÞvede at gÄ pÄ arbejde. Er det noget under, at manden blev sÄ forkvaklet, nÄr der i skolen kun var noget om divisionsvinkler og Humes guillotine, og der ikke blev talt om at kÞbe egne aktier overhovedet ![]()

Jeg begyndte at gennemgÄ nordiske aktiefundamenter med de hÞjeste kvalitetskriterier.
Man fÄr ikke god kvalitet billigt

LinkedIns AI-algoritme bliver klogere dag for dag. PÄ grund af udsvingene i undertegnedes koncentrerede og risikable portefÞlje er det stadig lidt tidligt at sige, om man til jul arbejder hos Nordnet i en slags investeringsguds rolle, eller sÄ i et strÞjob i Postens sorteringscenter og betaler investeringsgÊld af.