Tämä! Järkevästi toteutettuna toisi isosti lisäarvoa eri ketjuihin! ![]()
Ehkäpä tiivistelmästä voisi käydä top20 tykätyimmät viestit viimeisen X kuukauden ajalta? Toki sinne joissain ketjuissa tulis varmaan pelkkää raketti-emojia ja meemiä, mutta ehkä se sitten kertoisi yhtiöstä kaiken tarpeellisen? ![]()
Montakohan viestiä on jo tämän päivän aikana poistettu Partnera-ketjusta ![]()
Toisin sanoen halutaan käyttäjien siirtyvän pois Inderesiltä muille alustoille?
Mikäs siellä on saanut viestitulvaa aikaan?
Hiukan kakki meinasi kurkata housuun taas, kun tämän näki ![]()
![]()
Onneksi kyse olikin siitä, että salkusta katosivat väliaikaisesti kaikki Shellin osakkeet A ja B sarjojen yhdistymisen takia.
Onkos Inderesin toimistolla nostettu analyytikon paita kattoon? ![]()
Ettei olisi Kajaanin Petrin paita?
Vai joku muuten vaan nosti paitansa vähän tuulettumaan? ![]()
Varmaan teme - tuo legendastatuksen omaava huuhkaja - hankkii kaaransa kamuxilta. No meille osakkeenomistajillehan tämä passaa, mutta oletin kyllä temen tekevän hankintansa Vehon lasipalatsista…
Tänne Foorumille on tullut paljon uutta porukkaa, joten pakko mainostaa teille vanhaa inderespodia, jota en itsekään ollut kuunnellut.
Mikael ja Sauli miettivät bulleron syvintä olemusta ja ominaispiirteitä. Kyllä kolahti meikäläiseen
Harmillisen moni tunnusmerkki osui kuin nakutettu!
Kyllä. Kahvitauolla ihmettelin kurssireaktiota, jos kakkosen omistus pienentynyt reippaasti ja kurssi on reilusti plussalla. Kauppalehti korjannut sitten uutista jälkikäteen.
Ei mitään hajua! Ja sehän tässä hienoa onkin viitattuna yllä perattuun turhien ketjujen siivoamiseen. Ei tartte seurata aiheita jotka ei kiinnosta.
Moderoinnin haasteet toki ymmärrän kun kaikkea on seurattava, mutta käyttäjän ajankäytön ja hermojen kannalta ehdottoman hyvä että aiheita pystyy suodattamaan mahdollisimman laaja-alaisesti.
Tarkoittanet yhtiösivua? Vaikka mieluusti haluaisin Media & Gamesi Investing Inderesin seurantaankin nyt kun ruotsiin laajennutaan ![]()
Kyllä yhtiösivuja tarkoitin
Sen verran paljon tälläkin on aktiviteettia niin helpottaa jos saisi tänne aina ilmoitukset
Ajattelin päivän päätteeksi perinteiseen tyyliin käydä läpi päivän antia täällä foorumilla, mutta tuntuu että tänne ei ole tuotettu yhtään sellaista sisältöä mitä on tottunut näkemään. Jos joku voisi vastata että onko tämä se linja jota on lähdetty vetämään, vai onko moni ottanut aikalisän eilisen sisältökeskustelun pohjilta. Muuta kysyttävää ei ole, mutta tuntuu että täällä pyörii vain aronkierijöitä, kuten länkkäreissä.
Tsempit ja vielä kerran myös kiitokset Petrille! Toimenkuvanahan tämä ei mitenkään estä kirjoittamisen jatkamista foorumilla, eihän? Tai jopa vierailua joskus videoilla tai podcastissa? Olisi mahtavaa kuulla ajatuksiasi jatkossakin! @Petri_Kajaani
Kukaan ei uskalla edes meemiä postata, ettei pidetä fooruminpilaajana ![]()
Katos vaan. Aiemmin arvailin Kajaanin siirtyvän Kamuxin sijoittajasuhdejohtajaksi, mutta tämä oli yllätys.
Jää jatkossa aikaa enemmän muuhunkin kun harvemmillakin vierailuilla pärjää.
Onko porukka huolissaan Putinin toimista, vai mistä signaali käteisen keräämiseen? Yllättikö että myös Euroopassa jyllää inflaatio ja nyt pelätään mitä ekp tekee?
Osto- ja myyntiketjussa on aika monta viestiä kevensin/myin markkinatilanteen takia, laskin vipua ja osa jopa 100% käteisenä ![]()
Inderesin ja Metan tulosjulkistustapahtuman laadun perusteella on vaikea uskoa, että yritysten kokoero on se mikä se on.
https://lumen.webcasts.com/viewer/event.jsp?ei=1521478&tp_key=a4e271c007

