Meget god pointe. Hvad nu hvis folk laver spambots for at påvirke Musks handlinger? Spamming-trolden flytter markedsdriveren, eller hvad?
Jeg huskede, at bilen havde været højt placeret på listen over de mest fejlbehæftede biler, som synshallerne har udarbejdet ![]()
Ved du virkelig ikke, at Dodge også udgav en kryptovaluta i begyndelsen af året? Jeg tror, at den mere præcist var Dodge-“challenger”-coin og symbolet SRT-C…
Det nyeste afsnit af Traders’ Club er ude, tro på Lepikkö-oraklet, små trader-keruber.
Det er allerede blevet konstateret her, at Lepikkö siger én ting og gør noget andet. Efter sidste uges afsnit havde Lepikkö ud fra sine udtalelser stort set to muligheder: enten at sælge alt eller at købe value-aktier. Han besluttede så at købe Tesla ![]()
Personligt håber jeg, at Lepikkö kan vende sin tabsserie til en opadgående kurve, og at Traders’ Club fortsætter. Eller også kunne man helt droppe porteføljeoversigten. Markedsoversigten har efter min mening været den mest værdifulde del af hele Traders’ Club og grunden til, at jeg selv har set den. Jeg tror, at Lepikö’s lyttere (ikke dem, der kopierer) har klaret sig ret godt ![]()
Edit: Jeg er nødt til straks at tilføje en disclaimer her, at jeg ikke har set det seneste afsnit og ikke ved, hvad Lepikkö siger om Tesla i det.
Jeg har intet imod Lepikkö selv, han virker som en intelligent fyr, men retningen har været lidt tabt i år. Er det gået mig forbi, eller hvad, men der har længe ikke været opdateringer om Lepikös 1 mio. € handelssportefølje, har udviklingen også været dårlig der i år?
Der sker meget igen. Det lykkedes mig at oprette en konto på et godt tidspunkt efter lang tids læsning.
Det bliver interessant at se, om kryptoboomet stoppede her eller ej.
Vil en eller anden instans kræve en dørkontakt eller lignende til et sådant system, ligesom en mobilopstart?
Her blev der nok henvist til de triste euro-dodge’er, som er alt andet end made in USA.
Edit. Faktisk er de vel nok blevet produceret i USA, men passede ikke helt med deres mellemrum til det europæiske marked. Var det Caliber, Journey og under Chryslers navn i hvert fald Neon osv. Det var noget værre møg.
Det er rigtigt. Det var dengang, Daimler næsten myrdede Chrysler.
Som Patreon-følger af Osakekeisari fik jeg en notifikation om, at Lepikkö har fyldt porteføljen med aktier. Jeg har ikke nået/gad se det seneste TC-afsnit, så jeg kender ikke Jukkas begrundelser for købene, men det bliver spændende at se, om dette er en såkaldt “tilt”, hvor man forsøger at indhente årets dårlige præstation, når markedet dykker. Forhåbentlig ikke, for: In Lepikkö we trust!
Ja, det ser ud til, at Lepikos strategi har ændret sig. Der er slet ingen kontanter i porteføljen længere.
Den undersøgelse undersøger dog ikke synsdata, men brugernes rapporterede fejl i tre år gamle biler over de sidste 12 måneder. Den seneste undersøgelse er heller ikke helt lige så flatterende for Dodge. Derudover ser der ud til at være en del variation.
Lepikös portefølje ser mere ud som et sammenbrud end et aktievalg, hvis du spørger mig ![]()
Nu! Risikostyring på plads!
Intel… er det en udbytteportefølje, der er blevet bygget her? ![]()
Og halvdelen af porteføljen i Tesla, så det opfylder måske ikke helt definitionen af en udbytteportefølje.. ![]()
Jeg har en ansøgning om et standardlån inde. Jeg sendte den den 29. april, og i dag modtog jeg en anmodning om yderligere oplysninger, så det ser ud til at behandlingstiden er omkring tre uger i øjeblikket.
https://twitter.com/elonmusk/status/1395027147161489412?s=20
Hvor betydelig en position har Tesla i Bitcoin? Det ville være rart at vide, hvad der er grunden til dette pjat. Først slog de Bitcoin-kursen ned med tweets, og da det gik helt galt, lagde de diamant-hænder på Twitter. Det er virkelig en helt igennem latterlig handling.
Ville de købe mere billigere, eller gik de i panik, da kursen faldt med 30%, og de skulle pumpe den op ![]()
Lad mig tilføje, hvad Musk sagde tidligere. Meget modstridende?
https://twitter.com/CryptoWhale/status/1393981793813078017?s=20
https://twitter.com/elonmusk/status/1394001894809427971?s=20
Dans for mig, dukker, dans!