Mielenkiintoista! Korjataan kuitenkin vähän:
Omistajan K-Plussaan voi liittyä sellainen Plussa-jäsen
- jonka henkilökohtaiset Plussa-ostokset K-ryhmän kaupoista ovat vähintään 3 000 euroa edeltävien 12 kuukauden ajalta
JA
- joka omistaa lisäksi vähintään 100 kappaletta Keskon osakkeita.
…osakkaalla tulee olla vähintään 1 000 Viking Line Abp:n arvo-osuutta…
.
.
.
Digitaaliset osakkeenomistajakortit 2025 aktivoidaan kaikille osakkaille, jotka täyttävät yllä mainitut vaatimukset, joulukuussa 2024.
.
.
.
Osakkeenomistajakortti on henkilökohtainen ja oikeuttaa haltijan ilmaisiin reittimatkoihin 1 henkilölle (henkilölippu) sekä normaalikokoiselle henkilöautolle kaikilla Viking Linen laivoilla. Matkatarjous on voimassa vain, kun matka on varattu ennakkoon vähintään 12 tuntia ennen lähtöä. Osakkeenomistajakortti on henkilökohtainen ja se on voimassa vain kortinhaltijalle. Korttiin ei sisälly ilmaisia hyttejä tai aterioita.