Ved at følge denne tråd holder du dig opdateret om nye jobmuligheder. Med Flik Helsinki findes der åbne stillinger på en endnu bredere front. ![]()
Lige nu søger vi medarbejdere til følgende stillinger! ![]()
Ved at følge denne tråd holder du dig opdateret om nye jobmuligheder. Med Flik Helsinki findes der åbne stillinger på en endnu bredere front. ![]()
Lige nu søger vi medarbejdere til følgende stillinger! ![]()
Opdatering 18.3.2021 ![]()
Hvordan ville det føles at være analytiker hos os? Vi har åbnet for ansøgninger til en ny analytikerstilling. Lad os få jungletrommerne til at spille også her.
![]()
Full-stack-udvikler hos Inderes? Hvis virtuelle begivenheder og webudvikling interesserer dig, sĂĄ tjek stillingen i Videosyncs teknologiteam!
Hejsa til hele forummet og alle hos Inderes!
Jeg tænkte, at denne tråd måske var det bedste sted at forhøre mig om noget, der interesserer mig meget, nemlig muligheden for en praktikplads (AMK/professionshøjskole). Så vidt jeg forstår, har Inderes ikke nogen åbne opslag inden for aktieanalyse i øjeblikket, som man kan bruge til at henvende sig til virksomheden med dette formål.
Mit formål er derfor at høre, om det er muligt hos Inderes at gennemføre en praktik for en finansstuderende fra en professionshøjskole inden for aktieanalyse (varighed 2,5 eller 5 måneder) efter midten af dette år? Hvis dette er muligt, vil jeg meget gerne kontakte en person direkte, som jeg kan drøfte sagen nærmere med.
Tak pĂĄ forhĂĄnd!
Hej,
Tak fordi du spørger! Vi har faktisk ikke et åbent opslag lige nu, så det er det helt rigtige sted at spørge.
Vi har løbende overvejet at designe et praktikforløb i analyseteamet, som ville give en praktikant mulighed for at udvikle sig og deltage i udarbejdelsen af analyser. Indtil videre er dette stadig på tegnebrættet, og indtil nu har vi kun haft studerende i sommerjob. Vi vender helt sikkert tilbage til dette praktikforløb på et tidspunkt, men i øjeblikket har vi desværre ikke en praktikplads at tilbyde.
Vi åbner efter alt at dømme for et åbent opslag i den nærmeste fremtid, og derigennem kan man selvfølgelig altid tage kontakt og præsentere sin elevator pitch.
Helt i orden! Det er fantastisk, at et praktikprogram er under planlægning! Jeg tror, at Inderes vil være en meget attraktiv praktikplads for mange studerende i branchen, når praktikprogrammet er helt på plads.
Denne dukkede op, tilsyneladende ret ny
Dette er gode nyheder, hvis
![]()

Lige en hurtig ting: Linket til Playbook i jobopslaget ser i hvert fald ikke ud til at virke hos mig, hverken i Safari eller Chrome.

Tak fordi du gjorde opmærksom på det! Vi undersøger det ![]()
Lad os genopfriske tråden og tilføje et par jobopslag, der er blevet slået op for nylig.
Community Builder
Vi søger en ny community builder til en deltidsstilling. I denne stilling kommer du til at arbejde tæt sammen med indholdsproduktion relateret til Inderes’ aktieanalyse og investering.
Ekspert i bæredygtighed og bæredygtighedsrapportering
Vær med til at opbygge investorfokuserede, kreative og engagerende, men stadig faktabaserede løsninger og rapporteringsmodeller for bæredygtighed.
https://ura.inderes.fi/jobs/3794505-kestavan-kehityksen-ja-kestavyysraportoinnin-asiantuntija
Junior Life Science-aktieanalytiker
Vi søger en junior aktieanalytiker til vores nordiske team med over 20 analytikere. Arbejdsrollen indebærer især analyse af bio- og medtech-selskaber, men også arbejde med analyse af andre børsnoterede selskaber.
@KaroliinaLoikkanen mangler en makker. ![]()
https://twitter.com/Inderes/status/1780140792796815725
(der er også en video på ét minut bag linket)

Del gerne videoen og annoncen videre, hvis I kender nogen, der kunne være en ivrig faktatjekker og bæredygtighedsrapportør!!! Tak på forhånd for forummets styrke!
Vores team søger en ny udvikler til teamet! Hvis du er interesseret i udviklingen af inderes.fi-platformen, så send en ansøgning
Del ogsĂĄ gerne med venner og bekendte ![]()
https://ura.inderes.fi/en-GB/jobs/4520131-software-developer