Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Update: Nyt menneenä vkloppuna eli muutaman viikon katkon jälkeen email-viestejä alkoi taas tulla tilatuista ketjuista. Ainakaan täällä päässä en havainnut mitään syytä tapaukselle :thinking:

1 tykkäys

Näkeepäs nyt vähän ketkä tykkää viesteistä. Ennen näki 200.

15 tykkäystä

Muutenkin hyvin epäkäytännöllistä avata tämä tieto ikäänkuin omaan ikkunaansa. Jos joskus haluaa tykkääjät katsoa, vanha malli oli tähän täysin riittävä (ja näytti tosiaan enemmän kuvakkeita). Muutos, en tykkää.

16 tykkäystä

Olis kyllä kiva kuulla mikä tähän muutokseen ajoi. Oliko aiemmassa joku ongelma?

Jos haluan erikseen tarkastella ketkä viestistäni ovat tykänneet, niin kai minä haluan lähtökohtaisesti nähdä kaikki tykkääjät, enkä vain 16 ensimmäistä :sweat_smile:

10 tykkäystä

Minua harmitti jo ne tuntemattomaksi jääneet tykkääjät, kun viesti sai yli 200 tykkäystä.

11 tykkäystä

Onhan täällä toivottu tykkäysnapin räjäyttämistä. Ajattelin luoda useampia valetilejä, joilla tykkään salaa omia ja kavereiden viestejä.

6 tykkäystä

Päädiscoursen foorumilla tuosta on avattu keskustelu. Siellä on taas kehitystiimillä välähtänyt, kun eiväthän he omalla foorumillaan saa isoa määrää tykkäyksiä…

12 tykkäystä

En näe enää viesteissä, että kuka on tykännyt viesteistä. Ennen tykkäykset näkyivät painettaessa noita kolmea pistettä. Onko tämä jätetty pois tarkoituksella vai onko tähän jokin uusi keino?

kuva

kuva

2 tykkäystä

Paina numerosta ennen sydäntä.

3 tykkäystä

Kiitos viesteistä @Vanerihands, @Ituhippinen, @CitizenJ , @Pohjolan_Eka ja @pasi.lahteenmaki!

Kuten Eka tuossa nosti esiin, tämä tuli kylkiäisenä eilen rullatussa isommassa Discourse-päivityksessä. Tämä tuli itsellekin yllätyksenä ja aiheutti vahvat “don’t fix it if it ain’t broken” vibat. Mä oon yhteydessä Discourseen ja toivottavasti saadaan vanha nappi takaisin :blush:

21 tykkäystä

Huono muutos on myös se, että painamalla tykkääjän kuvaketta aukeaa koko profiili, kun ennen aukeni profiilin esikatselu.

8 tykkäystä

Onko tähän löytynyt ratkaisua? Tämä liittyy jotenkin siihen että tätä tekstiboksia ja itse sivua voi scrollata erikseen. Alla kuva kursorista joka on päätynyt väärään paikkaan.

Alla screenshot missä näkyy sininen kursori väärässä kohtaa.

4 tykkäystä

Olis kiva kun ketjun saisi jotenkin ‘merkitä lukemattomaksi’ samoin kuin sähköpostin, ja nimenomaan niin että siinä otsikon vieressä näkyy se lukemattomien viestien lukumäärä. Sitten voi vaikka itse hakea sen kohdan mihin ketjun lukeminen alunperin jäi.
Välillä syystä tai toisesta ajautuu johonkin vielä lukemattomaan viestiin keskelle vielä lukemattomien viestien rimpsua ja sitten se laskuri ärsyttävästi menee ns. sekaisin, ja kun haluaisi lukea ne aiemmatkin viestit myöhemmin mitkä jääneet lukematta…

Ja jos menen tuolta päänäkymästä klikkaamaan jonkun keskustelun otsikkoa, niin se vie mut ko. keskustelun vikaan viestiin. Ärsyttävää tämäkin.

4 tykkäystä

Eläköön paluu vanhaan tykkäysnappiin (määrittelemättömänä ajankohtana)!

13 tykkäystä

Tähän keksin hätäratkaisuna käyttää kirjanmerkkiä viimeksi lukemaani viestiin, mutta jotenkin tämä ei tunnu hyvältä vielä. En ole koskaan ymmärtänyt miksi tuo laskuritoiminto on noin haavoittuvainen ja nollautuu tmv. niin helposti.

1 tykkäys

Tiedoksi datatarjoaja Millistreamilla on ongelmia tiedotteiden kanssa, joten inderes.fi sivustolla ei näy tällä hetkellä viimeisimmät tiedotteet. Pahoittelut häiriöstä, infoan kun se on korjattu!

Edit: Tämä korjattiin aamulla klo 11. Pahoittelut vielä vaivasta!

7 tykkäystä